USEIN KYSYTTYÄ

Miten reklamaatio tehdään?

Pahoittelumme, jos Swedoor-ovessasi on ilmennyt ongelma. Tee reklamaatio ensisijaisesti jälleenmyyjälle, jolta oven ostit.

Jos tuotteessa on valmistusvirhe

Lue ensin sivu takuu ja laatumääritykset. Jos tuotteessa on takuun kattava virhe, tee reklamaatio jälleenmyyjällesi, jolta oven ostit. Jälleenmyyjä täyttää Swedoorin reklamaatiolomakkeen.

Lue takuuehdot ja laatumääritykset.

Jos tuotteet ovat vaurioituneet kuljetuksessa

Kun vastaanotat kuljetuksen suoraan Swedoorilta, tarkista ovet heti. Näkyvät vauriot ja puutteet on merkittävä heti vastaanotettaessa rahtikirjaan. Kuljettaja voi ottaa vaurioituneen tuotteen mukaansa tai noutaa sen myöhemmin. Vaurioitunutta tuotetta ei saa hävittää ilman lupaa. Piilevissä vaurioissa reklamaatioaika on 7 arkipäivää kuljetuksen saapumisesta. Molemmissa tapauksissa on täytettävä reklamaatiolomake. 

Siirry reklamaatiolomakkeelle.