Kuluttaja: Tee reklamaatio sille jälleenmyyjälle, jolta tuotteen ostit.
Yritysasiakkaamme: Täytä vähintään tähdellä merkityt kohdat. Kun olet lähettänyt lomakkeen, voit lähettää meille vastausviestissä palautteeseen liittyvät valokuvat.
KULJETUSVAURIO
Tarkasta ovet heti niiden saavuttua. Vastaanotettaessa näkyvät vaurio on merkittävä heti rahtikirjaan, jonka rahdinkuljettaja allekirjoittaa. Kuljettaja voi ottaa vaurioituneen tuotteen mukaansa tai noutaa sen myöhemmin.
Piilevissä vaurioissa reklamaatioaika on 7 arkipäivää kuljetuksen saapumisesta.
Kaikissa kuljetusvaurio tapauksissa vastaanottajan on täytettävä palautelomake, johon kirjataan mm. tilausvahvistuksen ja rahtikirjan numero. Jos reklamaatiota ei ole tehty 7 arkipäivän kuluessa, on vastaanotetut tavarat hyväksytty moitteettomassa kunnossa, eikä korvausta voi hakea.
Vaurioitunutta tuotetta ei saa hävittää ilman lupaa.
Tavaran purkamisesta johtuvia vaurioita ei korvata.
VALMISTUSVIRHE
Jos toteamme, että tuotteessa on valmistusvirhe, toimitamme ensisijaisesti uuden samanmallisen tuotteen tai hyvitämme tuotteen hinnan.
Emme vastaa puutteellisen suojauksen/varastoinnin tai virheellisen asennuksen/hoidon aiheuttamista vioista, normaalista kulumisesta ja haalistumisesta tai ≤ 5 mm:n vääntymistä. Lue lisää sivulta Takuu ja laatumääritykset.
Jos kyseessä on tuotteen vääntyminen, voimme lykätä korjausta ja uuden tuotteen lähettämistä korkeintaan 12 kk palautteen päiväyksestä. Ei ole harvinaista, että vääntymistä tapahtuu tilapäisesti, kun ovi tuodaan uusiin kosteus- ja lämpöolosuhteisiin.
Aiheeton tarkistuskäynti veloitetaan (km-korvaus + 50 € / alkava h).